poniedziałek, 15 marca 2010

I gdzie ta wiosna?

Dawno się nie odzywałam ale byłam zajęta wstępnymi przygotowaniami do mojej pracy inżynierskiej. A dziś wznawiam jazdy na kursie na prawko przerwane ze względu na śnieg zalegający na placach manewrowych. I oczywiście skoro się umówiłam z instruktorem bo przez parę ostatnich dni place były czarne to musiał spaść w nocy śnieg... Zobaczcie jaki mam widok za oknem...





Truskaveczka ogłosiła zabawę blogową


Zabawa u Truscaveczki!
Zaklinamy wiosnę!


do której chętnie się przyłączę z moim zielonym sweterkiem



Zaległości w postaci dwóch sweterków pokażę w następnym poście.

2 komentarze:

  1. Witaj...ślicznie zaklinasz wiosnę...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie widok za oknem taki sam bleeeeeeeeeeeee.
    A co do zaklinania wiosny, popieram!!! Pozdrawiam przed wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń